Complete.Org: Mailing Lists: Archives: freeciv-dev: June 2001:
[Freeciv-Dev] Re: Hallo,

To: Karl-Ingo Friese <kif@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Cc: freeciv-dev@xxxxxxxxxxx, El.Didou@xxxxxxxxxx
Subject: [Freeciv-Dev] Re: Hallo,
From: Grzegorz Borowiak <grzes@xxxxxxxxxxxxxxx>
Date: Mon, 18 Jun 2001 17:40:30 +0200 (CEST)

On Mon, 18 Jun 2001, Karl-Ingo Friese wrote:

> ich kann Francis nur voll und ganz zustimmen. Da freeciv doch ein
> internationales Spiel ist sollte jeder der an der Mailing Liste
> teilnimmt in seiner eigenen Sprache schreiben. Schliesslich
> trainiert das doch unser aller Übersetzungskunst und wir lernen
> spielerisch so viele neue Sprachen! Ausserdem sollte die web Seite
> natürlich vom webmaster nicht nur in das französische, sondern
> gleich in alle real-existierenden Sprachen übersetzt werden !
>
> Das flag-scaling Problem ist uebrigens inzwischen gelöst und
> der neue Dialog sieht soweit brauchbar aus.

> [...]

A ja wam teraz zabije klina. Napisze wam po polsku. Ciekawe kto
zrozumie. O ile wielu z was umie po niemiecku i francusku, o tyle z
polskim troche problemik, co? Mam pomysl w sprawie generatora. Uwazam, ze
cztery dostepne generatory sa niewystarczajace. Generator 1 jest
niesprawiedliwy. To wiemy. Generatory 2, 3, 4 sa sprawiedliwe, ale maja te
wade, ze sa calkowicie przewidywalne. Jezeli jest generator 2 lub 3, to
wiemy, ze mozemy sie nie zbroic i spokojnie rozwijac, spodziewajac sie
ewentualnego ataku z morza. Jezeli jest generator 4, to z kolei wiemy, ze
powinnismy postawic na rozwoj armii, zeby zajac jak najwieksza strefe
wplywow na wspolnym kontynencie. I to jest nudne. A ja mam
propozycje. Dorzucic generator 5, ktory bedzie losowal nieprzewidywalnie
(w miare), ale sprawiedliwie. Oznacza to, ze nie wiemy, czy znajdujemy sie
sami na kontynencie, czy ilu nas jest, i czy to jest duzy kontynent, czy
malenka wysepka. Wiemy natomiast, ze wszyscy maja mniej wiecej tak samo
jak my. Co wy na to? Podejmuje sie zrobic ten generator, ale nie wiem
jeszcze ile mi to czasu zajmie.

grzes@xxxxxxxxxxxxxxx                         (_)
http://gnu.univ.gda.pl/~grzes/
'Always look on the bright side of life'

<annoy echelon> fbi militia bomb action president mossad delta force
militia action anthrax operation fbi codes top secret </annoy echelon>